miércoles, 12 de octubre de 2011

Quina imatge tinc de mi com a escriptora?

Em considero una persona molt escriptora ja que m’apassiona escriure. No em fa res de mandra posar-me a escriure perquè ho faig per plaer i, a més, escric molt sovint als meus blogs. El que més m’agrada d’escriure és la sensació que em dona i com em sento escrivint, és una mica indescriptible aquella sensació que et puja pel cos però es podria definir amb els termes llibertat, relaxació, felicitat, desfogament i plaer.

Acostumo a escriure molts articles d’opinió sobre temes que em criden l’atenció i els definiria com a sincers i profunds. Intento donar el meu punt de vista d’una manera que arribi al lector i reflexioni sobre aquell tema. A més d’articles d’aquest tipus també escric novel•les, tot i que encara no he acabat cap de les que he començat. Normalment escric quan em sento indignada i sol passar els caps de setmana perquè visito més diaris a Internet , veig les notícies i utilitzo els temes que més m’indignen per donar el meu punt de vista i aportar el meu gra de sorra per a que les coses canviïn una mica. La meva forma de treballar normalment és : informar-me , reflexionar sobre el tema, escriure el que penso i anar rectificant fins a obtenir el producte final. Molt sovint treballo amb l’ordinador perquè em permet rectificar sense haver de començar de nou, encara que sovint utilitzo el paper i el bolígraf perquè estic més familiaritzada amb aquest sistema i em sento millor. Per a mi és més útil l’ordinador per què et facilita més la feina però el fet d’utilitzar paper m’agrada més i em sento millor . Sempre que escric consulto diccionaris i repasso tot el text fins que m’acaba de convèncer. Tot el que escric m’agrada i em sento molt orgullosa de mi mateixa però no m’agrada gaire ensenyar-ho . Escric perquè em sento molt bé , em desfogo , em relaxo i desconnecto de tot el que m’envolta. Els meus punts forts són la meva implicació en els temes dels que tracto i sinceritat i els dèbils són la meva inseguretat, perquè son una persona molt insegura de mi mateixa, i el fet de que em fa vergonya que ho vegi la gent perquè d’alguna manera cada text que escric el sento molt íntim. Els meus escrits podrien millorar en quant a vocabulari i expressions. M’agradaria que fossin perfectes, que em sentís totalment segura de que ho estic fent bé al escriure. Sempre m’han dit que són bonics i profunds, de fet els meus pares em van dir que mai s’esperaven que jo escrivís així. La gent que ha llegit els meus textos han entès bé el missatge i els hi ha agradat. La correcció gramatical considero que és important a l’hora d’escriure i sempre intento no cometre errors gramaticals, em sol preocupar que el text no estigui ben escrit o hi hagin errors i per això intento corregir i consultar els meus dubtes al diccionari.

M’agrada bastant llegir i llegeixo molt sovint, tot i que, durant el curs escolar llegeixo menys llibres per plaer per falta de temps. Acostumo a llegir els caps de setmana, alguna nit i normalment son novel•les romàntiques, negres i de misteri. Llegeixo lentament, no m’agrada córrer però quan s’acosta el final i estic molt intrigada accelero el pas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario